niedziela, 16 marca 2008

Tamagotchi pamiętnik v5

Oto pamiętnik który ściągnęłam z tama word.Może dzięki niemu poznacie kilka funkcji tamagotchi familitchi czyli v5.http://tama-world.lua.pl/jc1.htm Moje Family Tamagotchi - prosto z Japonii
12 stycznia, 21:34Kiedy dostałem FamiTama, zrobiłem kilka zdjęć w opakowaniu i bez niego:W opakowaniu:Bez opakowania:12 stycznia, 22:07Tutaj jest klika starych zdjęć pierwszej generacji mojej rodzinki: 12 stycznia, 22:39Papapatchi i Torotchi poodkurzali i pozwolili Mamapatchi się zrelaksować. Kilka razy Mamapatchi i Papapatchi jedli razem banany - to było takie słodkie, spróbuję zrobić jutro zdjęcie ;DDzisiejszy schemat rozwoju rodziny:EDIT: Znalazłem obrazek z odkurzaczem:13 stycznia, 12:05Dziwna rzecz - obudziłem się dzi¶ rano spogl±daj±c na moje FamiTama i moje Tama-dzieci ewoluowały! Zazwyczaj słyszę je i budzę się, żeby zobaczyć, co się dzieje. Swoj± drog±, przyłapałem Pana i Pani± Patchi całuj±cych się, tutaj macie kilka nowych obrazków: A tutaj aktualny schemat rozwoju rodziny:13 stycznia, 14:37Zrobiłem co¶ w rodzaju pamiętnika, inspiruj±c się postem użytkownika Buba (tłumaczenie pod spodem - smeg):
"Drogi Pamiętniku, Sobota, 12 styczniaKiedy Pan i Pani Patchi w końcu się pobrali, urodziły im się trzy słodkie niemowlaki. Nazywały się Spike, Ribbon i Maggy. Dzisiaj, kiedy Państwo Patchi się obudzili, ich niemowlęta zaczęły podrygiwać na wszystkie strony i ewoluować - stały się dziećmi! Papapatchi i Mamapatchi zdecydowali się wysłać je do przedszkola.Kiedy wróciły po południu, Papapatchi i Maggy zaczęli sprz±tać. Użyli przy tym rodzinnego odkurzacza. Mamaparchi mogła wtedy leżeć do góry brzuchem. Kiedy jedli obiad, obejrzeli Super Unchi-kun około 34 razy i ich więzi rodzinne wzrosły o 10% =D Po wszystkim Państwo Patchi ułożyli dzieci do snu i sami położyli się do łóżek.Drogi Pamiętniku, Niedziela, 13 styczniaPan i Pani Patchi prze¶lizgnęli się do pokoju dzieci, ucałowali je w główki i wszystkie zaczęły się przemieniać. Udało mi się zrobić im zdjęcie po tym, jak ewoluowały.Maggy zmieniła się w Shelutchi, Spike w Korokotchi, a Ribbon ewoluowała w Ichigotchi. Tutaj jest zdjęcie.Pan i Pani Patchi wspierali się w pięciodniowej rutynie codziennego życia. Żeby dać dzieciom dobry przykład, zaczęli je¶ć banany. W końcu zjedli wszystko, co było w misce na owoce. Pani Patchi zorganizowała wycieczkę do Afryki, żeby zobaczyć jak rosn± banany. Na biletach jest napisane, że wyjazd jest jutro o 9. Wstaj± do¶ć wcze¶nie, więc nie powinni się spóĽnić =DTo koniec dzisiejszego loga, zostawiam wam zdjęcie Państwa Patchi całuj±cych się i jedz±cych banany."
Moja mama powiedziała, że pójdzie do Argos kiedy będę w szkole i spróbuje kupić mi V5. Tutaj możecie zobaczyć trzy wersje kolorystyczne, które chciałbym mieć:14 stycznia, 20:51Mam ¶rodkowe V5 (niebieskie z czerwonymi kleksami) :)Ekran startowy w V5 jest taki sam jak w wersji japońskiej - 3 postaci, ale zamiast japońskiego tekstu jest napis WAIT.Więc kiedy odrobiłem pracę domow±, zrobiłem kilka zdjęć mojego V5:Opakowanie jest mniejsze niż w Jinsei V4, pewnie musieli oszczędzać na pakowaniu :PKuchipatchi rz±dzi!Więc, tak jak mówiłem, wyci±gn±łem pasek i pojawił się ekran z WAIT. Pojawiły się nowe jajka:Niemowlaki: EDIT: Moje maluchy wła¶nie poszły spać :)14 stycznia, 23:01Szybka mini-aktualizacja:Moje V5 ewoluowały i razem z FamiTama przygotowuj± się do snu: EDIT: P.S: Wła¶nie znalazłem na komputerze obrazek przedstawiaj±cy Spike'a, kiedy był mały:15 stycznia, 20:06Dostałem dużo pytań :D Odpowiadam: Niestety nie można nadać imienia każdej postaci oddzielnie, ale zamiast tego tam, gdzie sprawdzasz wiek, wagę, głód, szczę¶cie itp. wy¶wietla się nazwa Twojego Tamagotchi.V5 jest dokładnie takie samo jak FamiTama, tylko że po angielsku. Mog± się ze sob± ł±czy? :)V5 jest zupełnie inne niż V4, więcej postaci, nawet więcej animacji, a Tamagotchi może mieć zwierzaka!15 stycznia, 21:10Och, małe noski węsz±ce wokół lodówki: 16 stycznia, 21:33Odkurzanie jest losow± animacj±, Twoje Tama zaczynaj± go używać od drugiej generacji. Tak jak lodówka - po prostu pojawia się czasami. Tamagotchi V5 nie może ł±czyć się z żadn± z poprzednich wersji Connection/Connexion - tylko z innymi V5/FamiTama.16 stycznia, 23:00Znalazłem urocz± różnicę między V5 i FamiTama w Super Unchi-kun > Spójrzcie na te obrazki i znajdĽcie szczegóły, którymi się różni± ;DFamitama:Connection V5: Przepraszam że nie dołączyłąm zdjęc. Jeśli chcecie zobaczyc zdjęcie kliknijcie na link który dałamn apoczątku notki.

Brak komentarzy: