sobota, 5 kwietnia 2008

Moje tamagotchi v5

Dzisiaj rano zeswatałam moje tamagotchi!Mam 3G!To było tak:Tamek wczoraj przemienił się w 6 fazę wieku.Skoro już mój tamek był na 6 poziomie mogłam go zeswatac,ale dopiero dziś.Rano gdy tamki wstały, a właściwie 1 wstał(ten który miałam na ekranie) poszłam do swatki.Ona dała mi partnera, a ja się zgodziłam.Tamek powiedział do reszty rodzinki że muszą odejśc,popłakali się wszyscy!Gdy tamki odeszły tama, który został i jego partner pocałowali się.Na ekranie pojawiły sie fajerwerki, a następnie 3 jajka.Najpier wykluł się środkowy tamek potem ten po lewej i na koniec po prawej.2 pierwsze tamki to chłopcy, a ostatni to dziewczyna. Na ekranie widac tylko 3 tamki, ale gdy tamki coś jedzą lub jadą na wycieczkę widac całą rodzinę. Mam teraz MIMIFUWATCHI,MIMIFUWATCHI,OMUTCHI,PETIOYATCHI I MAMAMETCHI.

Brak komentarzy: