czwartek, 7 lutego 2008

Tamagotchi adopcje




7 komentarzy:

Roksia pisze...

Hej Sysiu! Czemu nie odpisujesz??

Roksia pisze...

Weronika mi napisała żebym cię zapytała czy jej koleżanki mogą wejść na bloog

Roksia pisze...

więcej informacji pod tama głosowaniem

Sanderella pisze...

Oczywiście że mogą:).Ale na co mam odpisac?Ja już napisałam komcie z odpowiedzią.Może ktoś je skasował.

Zuza (koleż. Wery) pisze...

Hej jestem Zuza i jak zresztą się zgodziłaś ocenię twojego bloooga

Zuza (koleż. Wery) pisze...

A więc do dzieła

1 POSTY
Co do postow nie mam zastrzerzeń. Jest ich bardzo dużo choć niektore są bez sensu ale i tak dobrze 6/5
2 WSTĘPNY WYGLĄD
Co prawda strona tytułowa nie jest zbytnio wzbogacona ale i tak dobrze 4/5
3 ORGINALNOŚĆ STRONY
Tu dużo jest tzw. kradzieży rzeczy ale są takie i rzeczy ktore rzeczywiście są robione ręcznie 4/5
4 KOMENARZE
W tym dziale jak zwykle są wytłumaczenia. To nie moja wina lub To nowy blog. Tu rzeczywiście popularności nie ma ale dziwie się. Zapisz się na wszystkie strony najpopularniejsze o tamagotchi bywaj na forum oraz polecaj swą stronę znajomym, ktorzy przekarzą swym znajomym itd. 4/5

Podsumowanie
1 -6!
2 -4
3 -4
4 -4
18 pkt.

Ocena
5+
To nie jest zawyżona ocena ale za posty dostałaś 6/5 bo są z sensem

Weronika pisze...

ja chce taką sukienkę dla makiko