wtorek, 19 lutego 2008

Adoptowane tamagotchi!




Jeśłi ktos nie adoptował tamagotchi niemowlaka to jego tama nie rosło.Jeśłi ktoś adoptował w wieku dziecko może zapisac go do przedszkola,jeśłi nastolatka do do szkoły a jeśłi dorosłego to do pracy.Jeśłi chcecie je zeswatac to umówcie się z kimś kto adoptował tama przeciwnej płci na moim blogu.Jeśłi macie samotnego dorosłego tamagotchi lub rodzinkę to możecie zapisac je w bloku.Jeśłi nie znajdziecie nikogo do swatania to możecie je wyswatac z tymi kandydatami: . Przedszkole,szkoła i praca znajduja się na końcu stycznia.Blok znajduje się w lutym.Proszę wszystko pisac w postach:).Pozdrawiam.:>Mam nadzieje ze zadowola was takie adopcje.:>

5 komentarzy:

Unknown pisze...

A może napisałabyś, że wzięłaś ten obrazek z mojej strony? ;)

Pozdrawiam,
smeg
Adminka tama-world.lua.pl

Rokisia pisze...

Chce zeswatać tama z kimś tylko chętnych nie ma

Sanderella pisze...

do Rokisi:Więc możesz wziąc kogoś ze specjalnej listy która tu padałam.Do Smeg:Skąd masz ten obrazek?Ja mam go od dawna:).Ja gdy już go dawałam 1 raz podałam żródło:>.

Unknown pisze...

Mam ten obrazek, bo sama go zrobiłam. Zresztą jak się przyjrzysz, to widać na nim nawet takie jasnoszare napisy "tama-world.lua.pl", więc to chyba jasne, że pochodzi z mojej strony :) Wolałabym, żebyś podawała źródło za każdym razem, gdy umieszczasz coś z innych stron, bo nie wszyscy czytają wszystkie notki od początku ;)

Sanderella pisze...

Tyle razy podawaałam żródła a tama-word i tak reklamowałąm wiele razy:>.Ale przecież już go podpisałaś więc chyba nie ma problemu.Co?