piątek, 25 stycznia 2008

Tamagotchi konkurs!NR 4

Ogłaszam konkurs!Trwa od 25.1.2008r do 25.2.2008r.Tego kunkursu również tycza się zasady a mianowicie:1.Każdy w tym konkursie bieże udział tylko raz!2.Nie odgapia się od innego urzytkownika.3.W konkursie bieżcie udział tylko w komciach tego posta!4.W komciach napiszcie adresy swoich blogów!.Nagrodą jest 10 komci na blogu zwycięzcy i zwycięzca będzie urzytkownikiem miesiąca.Ps.Zwycięzca jest tylko jeden ale są drugie i trzecie miejsca.W nagrodę dla drugiego miejsca 6 komci na jego bloga a na trzecie miejsce 3 komcie na JEGO bloga.W tym konkursie chodzi o najładniejszy i najbardziej rymowany wierszyk o dowolnych tamagotchi. Zachęcam do brania udziału w konkursie! :)

4 komentarze:

pau-lusia pisze...

Wierszyk o mojej Violetchi :



Jest taki jeden tama,

co zawsze,(najczęściej) z rana

uwielbia zmieniać kwiatki na głowie,

a się ładnie Violetchi zowie.

Ale pewnego ranka,

zmieniając kwiatki i ubranka,

przestraszyło się okrutnie,

że ma dzisiaj inną suknię!

Cała pomarszczona była

i ze złości, aż zawyła.

Bo się szybko swatką stała,

gdy nikogo nie kochała.



Troszkę smutny, ale może być?:D

pau-lusia pisze...

zapomniałam : mój blog -> ta-ma.bloog.pl

Sanderella pisze...

Jeśli wygrasz w konkursie to dostaniesz nagrodę.Ładny wierszyk:).

Rokisia pisze...

Mimitchi dziewczynką jest kochaną
Każdy w niej kochał się
Lecz Mitchi chciała męża z
kokardką
gdyż ona miała je dwie
Pewnego dnia na podworko Mitchi
wszedł pewien gość
Dziewczynka nie chciała znowu wyganiać
Miała już tego dość
Mimitchi udawała
że nie widzi go
lecz on to wykorzystał
i pocałował ją w nos
Ona spojrzała
Kutchipatchi to był
Widać że długo się szykował perfumował i mył
Spojrzała
Spojrzała
i się
Zakochała
I mieli
dwoje dzieci
Young Kutchipatchi i
Young MImitchi

Mam nadzieje że się spodobał
a w nagrodę bym chciała coś dla KUtchipatchi przeze mnie zaadoptowanego bo nie mam bloooga :)